Hizmet Standartları
ALTSO Kamu Hizmet Standartları Tabloları
Etkin, verimli, hesap verebilir, vatandaÅŸ beyanına güvenen ve ÅŸeffaf bir kamu yönetimi oluÅŸturmak; kamu hizmetlerinin hızlı, kaliteli, basitleÅŸtirilmiÅŸ ve düşük maliyetli bir ÅŸekilde yerine getirilmesini saÄŸlamak üzere, idarelerin uyması gereken usul ve esasları düzenlemek amacı ile hazırlanan ‘’Kamu Hizmetlerinin Sunumunda Uyulacak Usul Ve Esaslara Ä°liÅŸkin Yönetmelik” 31/7/2009 tarih ve 27305 sayılı Resmi Gazetede yayınlanarak yürürlüğe girmiÅŸtir.
YönetmeliÄŸin” 6’ncı maddesiyle; kamu hizmetini doÄŸrudan sunan birimler tarafından kamu hizmet standardı tablolarının hazırlanarak vatandaÅŸların kolayca görebileceÄŸi panolarda ve kurumsal internet sayfalarında ilan edilmesi hususları hüküm altına alınmıştır.
Konu ile ilgili olarak Odamızda gerekli çalışmalar yapılarak, ilgili mevzuat uyarınca Odamız tarafından sunulan hizmetlere ilişkin Kamu Hizmet Standardı tabloları hazırlanmıştır. Söz konusu tablolarda servisler itibarı ile odamızda verilen hizmetler, bunların verilmesi için gerekli belgeler ve bu hizmetlerin en geç tamamlanma süreleri belirtilmiştir. Başvuru esnasında bu tablolarda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya tablolarda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda müracaat yerleri bulunmaktadır.
Hazırlanan Kamu Hizmet Standartları Tablolarına ulaşmak için aşağıdaki bağlantılara tıklayınız.
Dosyalar
-
Sicil Şube Müdürlüğü (Oda/Ticaret Sicil) Hizmet Standartları Tablosu
-
Ticaret Şube Müdürlüğü Hizmet Standartları Tablosu
-
Mali ve İdari İşler Şube Müdürlüğü Hizmet Standartları Tablosu
-
Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü Hizmet Standartları Tablosu
-
Projeler ve Kalite Yönetim Sistemi Müdürlüğü Hizmet Standartları Tablosu
-
Eğitim Şube Müdürlüğü Hizmet Standartları Tablosu
-
Turizm Dış İlişkiler ve Fuarlar Müdürlüğü Hizmet Standartları Tablosu
-
Meslek Komite Müdürlüğü Hizmet Standartları Tablosu