ÇALIŞANLAR ARASI VE YÖNETİCİLERLE İLETİŞİM

3461

Çalışanlar Arası İşletişim, Yöneticilerle İyi İletişim’ Semineri 27.11.2010

Odamız tarafından kişisel ve mesleki gelişimlerine katkı sağlamak amacı ile düzenlenen eğitim programları kapsamında 2010 yılı ikinci dönem için programlanan söz konusu seminerlere 27 Kasım 2010 Cumartesi günü ‘ÇALIŞANLAR ARASI İŞLETİŞİM, YÖNETİCİLERLE İYİ İLETİŞİM’ konulu seminer programı ile devam edilecek. Halkla ilişkiler, iletişim, marka yönetimi ve imaj konusunda uzman MEHMET AK tarafından verilecek eğitim, 27 KASIM 2010 Cumartesi günü saat 10.00’ da odamız konferans salonunda başlayacak ve 1 gün sürecektir. Seminere katılım ücretsiz olup katılımcılara odamız tarafından katılım belgesi verilecektir. Eğitim ile ilgili bilgiler aşağıdadır. Söz konusu eğitime katılımlarınızı ve firmanız çalışanlarına duyurulmasını rica eder; esenlikler dileriz   ÇALIŞANLAR ARASI İŞLETİŞİM, YÖNETİCİLERLE İYİ İLETİŞİM TARİH 27 KASIM 2010 / Cumartesi SAAT 10.00 – 12.30: ÇALIŞANLAR ARASI VE YÖNETİCİLER İLE İYİ İLETİŞİM
13.00 – 15.30: YÖNETİCİLİK, ÇALIŞANLAR İLE İYİ İLETİŞİM’ EEĞİTİMCİ MEHMET AK/ İletişim ve Marka Uzmanı EĞİTİM
İÇERİĞİ 10.00-12.30    ‘  ÇALIŞANLAR ARASI VE YÖNETİCİLER İLE İYİ İLETİŞİM’
İnsan Kaynakları Yönetimi” nedir? İyi bir elemanda bulunması gereken özellikler, Kişilerarası İletişim’de “Beden Dili”,  Alanlar ve mesafeler”, Kişilerarası İletişim’de görgü kuralları, Çalışanlar arasında etkili iletişim ve davranış biçimleri, Yöneticiniz ile olan iletişim,  İşyerlerinde, “Kişilerarası İletişim”de dikkat etmemiz gereken konular… İşyerinde, iş hayatında en çok karşılaşılan problemler, çözüm önerileri, Müşteriler ve iş yapılan çevrelerle olan iletişim, Müşteri çeşitleri, Stresle baş etme. 13.00- 15.30     ‘YÖNETİCİLİK, ÇALIŞANLAR İLE İYİ İLETİŞİM’
İnsan Kaynakları Yönetimi nedir? Kişisel İmaj, İyi bir yönetici nasıl olmalıdır? Yönetici olmak için kişisel yetenek şart!  Yöneticilik ve Önderlik İyi bir yöneticide bulunması gereken özellikler, Kişilerarası İletişim’de “Beden Dili”, Kişilerarası İletişim’de görgü kuralları, İşyerlerinde, “Kişilerarası İletişim”de dikkat etmemiz gereken konular. Personel Motivasyonu ve önemi, İşyerinde, iş hayatında en çok karşılaşılan problemler, çözüm önerileri: Ödüllendirme Biçimleri Müşteriler ve iş yapılan çevrelerle olan iletişim; Müşteri çeşitleri Aile şirketleri, Firmalara / yöneticilere öğütler, Stressiz yönetim.