GÖREV, YETKİ VE SORUMLULUKLAR :
- Kurum tarafından düzenlenecek olan tüm eğitim, öğretim ve Online eğitim işlerini planlamak, koordine etmek, sevk ve idaresini sağlamak,
- Eğitim, Öğretim ve Online eğitim programları için ilgili eğitim kurumlarıyla, eğitimcilerle tüm yazışma, teklif ve görüşmeleri gerçekleştirmek,
- Eğitimcilerin, davet, ulaşım ve konaklamasını organize etmek,
- Planlanan eğitim ve online eğitim programlarını hazırlamak, katılım çağrılarının ve duyurularının yapılmasını sağlamak,
- Eğitim ve online eğitime katılacak olan kişilerin başvurularını almak, düzenlemek ve listeleri hazırlamak,
- Eğitim ve online eğitim sonunda eğitim değerlendirme formlarını değerlendirmek ve raporlamak,
- Eğitim ve online eğitim sonunda katılımcıların belge ve sertifikalarını hazırlamak, dağıtmak, dağıtımını sağlamak,
- Kalite Standartları ve TOBB Oda Akreditasyon standardı gereğince raporları hazırlamak,
- Genel Sekreterlik tarafından verilen görevleri yerine getirmek.