1- Dilekçe (yetkililer tarafından müştereken imzalanır, vekaleten imzalanmış ise söz konusu işlemi yapmaya yetkili olduğunu gösteren vekaletnamenin aslı veya onaylı sureti eklenir.)
Not : Şube açılışı başvurusu öncesinde, kooperatifin Mersis de bulunan kayıtlarının güncel olduğu kontrol edilmelidir
4- Şube açılışı ile ilgili noter tasdikli yönetim kurulu kararı(1 asıl olmak üzere 2 adet)
Not: Kooperatif ana sözleşmesine göre şube açılışı genel kurul kararı gerektiriyor ise; genel kurul evrakları hazırlanır.
5- Şube müdürlerinin;
• Nüfus cüzdanı fotokopisi (2 adet)
• İmza beyannamesi (1 asıl olmak üzere 2 adet)
Not: Yeni kimlik kartı olan yetkililerin imza örneklerine MERSİS üzerinden ulaşılabilmekte olup, imza kaydının bulunmaması halinde, noter veya herhangi bir ticaret sicili müdürlüğünde düzenlenmiş imza beyannamesi müdürlüğümüze verilir.
• Görevi kabul ettiğine dair görev kabul beyanı
Not: Kooperatif adına imzaya yetkili olan kişinin e-Devlet kullanıcı adı ve şifresi ile MERSİS e giriş yaparak MERSİS’ te “Yetki Kabul İşlemleri” modülü oluşturularak devreye alınmıştır. Mersis üzerinden elektronik ortamda yetki kabulü yapılmışsa fiziki kabul belgesi talep edilmeyecektir.
Not: Kooperatif adına imzaya yetkili olan kişinin e-Devlet kullanıcı adı ve şifresi ile MERSİS e giriş yaparak ‘Yetki Kabul İşlemleri’ modülünden yetki kabulü ile ilgili onay vermesi gerekir.
• Fotoğraf (2 adet)
6- Ticaret Sicili Yönetmeliğinin 24 üncü maddesine göre düzenlenen taahhütname
Not: Kayıt işlemleri randevu sırasına göre yapılmakta olup, MERSİS üzerinden başvuru ile birlikte ayrıca randevu talebi oluşturulması gerekir.